Our Messages in Urdu | اُردُو‎

بچوں کے سیکھنے اور آپس میں بانٹنے کے لئے صحت کے 100 عدد پیغامات صحت کی تعلیم کے عام اور معتبر پیغامات ہیں جن کا ہدف 8-14 سال کے بچے ہیں۔. لہذا اس میں10-14 سال تک کے نو عمر جوان شامل ہیں. ہم محسوس کرتے ہیں کہ یہ بات خاص طور پرمفید اور اہمیت کی حامل ہے کہ 10-14 سال کی عمر کے نو عمر جوانوں کو باخبر رکھے جانے کی یقین دہانی کی جاۓ کیونکہ اس عمر کا طبقہ اکثر و بیشتر اپنے اہلِ خانہ میں چھوٹے بچوں کی دیکھ بھال کر رہا ہوتا ہے. اس کے علاوہ، اس طرح سے اپنے اہلِ خانہ کی مدد کرنے کیلئے جو کام وہ سر انجام دے رہے ہیں اس کو سراہنا اور اس سے آگاہی حاصل کرنا بہت اہم ہے۔

یہ100 پیغامات ان 10 میسجز پر مشتمل ہیں جن میں سے ہر ایک صحت کے 10 کلیدی موضوعات کا حامل ہے:ملیریا، دست، غذائیت، کھانسی، ٹھنڈ کا لگنا اورعلالت، آنتوں کے طفیلی کیڑے، پانی اورصحت و صفائی، مصئونیت(ایمونائزیشن)، ایچ آئی وی اور ایڈزاورحادثات، چوٹ اور ابتدائی ایامِ طِفلی کے دوران نشوونما. صحت کے عام پیغامات والدین اور صحت کے ماہرین کے لئے بچوں کے ساتھ گھرمیں، اسکولوں میں، کلبوں اور کلینکس میں استعمال کرنے کے لئے ہیں.

صحت کے ان پیغامات کاصحت کے ماہر معلمین اور طبی ماہرین کی طرف سے جائزہ لیا گیا ہے۔صحت کے ان پیغامات کاصحت کے ماہر معلمین اور طبی ماہرین کی طرف سے جائزہ لیا گیا ہے۔ ان کا ترجمعہ بھی کیا جا سکتا ہے اور ان کو اس طرح سے ڈھالا جا سکتا ہے کہ صحت کے یہ پیغامات اپنی اصل حالت میں باقی رہیں۔ اس بات کا یقین کرنے کے لئے اس امر کا بہت خیال رکھا گیا ہے کہ صحت کے پیغامات درست اور جدید ہوں. صحت کے ماہرین صحت کے ان پیغامات کوکلاس رومزاور پروجیکٹ میں صحت کی تعلیمی سرگرمیوں کی ساخت، اور بات چیت اور دیگر سرگرمیوں کی حوصلہ افزائی کے لیے استعمال کرتے ہیں۔

مثال کے طور پر، مناسب طریقے سے ہاتھ دھونے کے بارے میں ایک پیغام سیکھنے کے بعد، بچے ایک دوسرے سے اور اپنے خاندان والوں سے پوچھ سکتے ہیں.کہ وہ کیا وجوہات ہو سکتی ہیں کہ ہمارے خاندان اور برادری کے لوگ ہاتھوں کو مناسب طریقے سے دھونا مشکل سمجھتے ہیں؟’ ان مسئلے کے بارے میں بات چیت کرتے ہوئے بچوں کا ایک ساتھ مل کر فیصلہ کرنا کہ وہ کس طرح ان مسائل کو حل کرسکتے ہیں اور اس وجہ سے ان کا تبدیلی کا نمائندہ بن جا نا، صحت کے پیغامات کو بآسانی سیکھ پانا ہی اس کا وصف ہے. یہ پیغام بحث و مباحثہ اور اقدامات کرنے کے لیے ایک دروازے کی طرح کام کرتا ہے.

والدین یا اساتذہ بچوں کو صحت سے متعلق پیغامات کو یاد کرنے کے لیے کہہ سکتے ہیں. یاپھر، بچے ہر صحت کے پیغام کے ساتھ ایسے اقدامات کر سکتے ہیں، جن سے انہیں ان پیغامات کو یاد رکھنے میں مدد ملے ۔ ان بچوں کو جنہوں نے صحت کے پیغامات کو سیکھا اور دوسروں کے ساتھ ان کا اشتراک کیا، ان کو حوصلہ افزائی کے طورچھوٹے موٹے انعامات دئیے جا سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر، ایک ربن یا ایک رنگین کپڑے کا ٹکڑا انعام کے طور پر دیا جاسکتا ہے. بچے پھر ان کو ایک چھڑی کے ساتھ باندھ سکتے ہیں اورایک رنگا رنگرینبو چھڑی بنا کراس سے سے لطف اندوز ہو سکتے ہیں ان صحت کے پیغامات کو دکھا کر کہ جن کو انہوں نے سیکھا اور اشتراک کیا ہے.

کیمبرج برطانیہ میں مقیم ایک چھوٹی سی این جی او، چلڈرن فار ہیلتھ نے یہ 100 صحت کے پیغامات بچوں کے سیکھنے اور اشتراک کرنے کے لئے بنائے ہیں ۔ چلڈرن فار ہیلتھ دنیا بھر میں صحت کے تعلیمی شراکتی اداروں کے ساتھ کام کرتی ہے.

صحت کے ان پیغامات کاصحت کے ماہر معلمین اور طبی ماہرین کی طرف سے جائزہ لیا گیا ہے اور یہ ORB ہیلتھ ویب سائٹ پر بھی دستیاب ہیں: http://orbhealth.com

 

  1. بچوں کی دیکھ بھال
  2. کھانسی، سردی اور بیماری
  3. حفاظتی ٹیکے
  4. ملیریا
  5. اسہال
  6. پانی اور صحت و صفائی
  7. غذائیت
  8. آنتوں کے طفیلی کیڑے
  9. حادثات اور چوٹ لگنے سے بچنا
  10. ایچ آئی وی اور ایڈز