بچوں کے سیکھنے اور آپس میں بانٹنے کے لئے صحت کے 100 عدد پیغامات صحت کی تعلیم کے عام اور معتبر پیغامات ہیں جن کا ہدف 8-14 سال کے بچے ہیں۔. لہذا اس میں10-14 سال تک کے نو عمر جوان شامل ہیں۔ ہم محسوس کرتے ہیں کہ یہ بات خاص طور پرمفید اور اہمیت کی حامل ہے کہ 10-14 سال کی عمر کے نو عمر جوانوں کو باخبر رکھے جانے کی یقین دہانی کی جاۓ کیونکہ اس عمر کا طبقہ اکثر و بیشتر اپنے اہلِ خانہ میں چھوٹے بچوں کی دیکھ بھال کر رہا ہوتا ہے. . اس کے علاوہ، اس طرح سے اپنے اہلِ خانہ کی مدد کرنے کیلئے جو کام وہ سر انجام دے رہے ہیں اس کو سراہنا اور اس سے آگاہی حاصل کرنا بہت اہم ہے۔

یہ100 پیغامات ان 10 میسجز پر مشتمل ہیں جن میں سے ہر ایک صحت کے 10 کلیدی موضوعات کا حامل ہے: ملیریا، اسہال، غذائیت، کھانسی سردی اور بیماری، آنتوں کے طفیلی کیڑے، پانی و صفائی، حفاظتی ٹیکے، ایچ آئی وی(HIV) اور ایڈز اورحادثات، زخم اور ابتدائی ایام کی نشوونما. صحت کے عام پیغامات والدین اور صحت کے ماہرین کے لئے بچوں کے ساتھ گھرمیں، اسکولوں میں، کلبوں اور کلینکس میں استعمال کرنے کے لئے ہیں.

موضوع نمبر 4 میں شامل 10 پیغامات یہ ہیں: ملیریا

  1. ملیریا ایک ایسی بیماری ہے جو کہ متاثرہ مچھر کے کاٹنے کی وجہ سے پھیلتی ہے۔

  2. ملیریا خطرناک ہے. یہ بخار کا سبب بنتا ہے اور خاص طور پر بچوں اور حاملہ خواتین کے لیے جان لیوا ثابت ہو سکتا ہے.
  3. ملیریا سے بچاؤ ممکن ہے کیڑے مارنے والے بستر کے اندر سو کر جو کہ مچھروں کو مارڈالتے ہیں اور کاٹنے سے روکتے ہیں۔
  4. ملریا کے مچھر اکثر غروب اور طلوعِ آفتاب کے درمیان کاٹتے ہیں.
  5. جب بچوں کو ملیریا ہوجائے تو ان کی بڑھوتری مزید آہستہ ہو جاتی ہے۔
  6. گھروں، ہوا اور پانی پر ملیریا مچھروں کو مارنے کے لئے تین قسم کے کیڑے مار اسپرے ہوتے ہیں۔
  7. ملیریا کی علامات میں تیز بخار، سر درد، پٹھوں اور پیٹ درد، اور سردی لگنا شامل ہے. تیز رفتار ٹیسٹ اور علاج زندگی بچاتا ہے.
  8. ملیریا سے بچاؤاورعلاج صرف ہیلتھ کارکن کی ہدایت پر عمل کر کے دوائیوں سےکیا جا سکتا ہے۔
  9. ملریا متاثرہ شخص کے خون میں رہتا ہے جس کی وجہ سے خون کی کمی ہوسکتی ہے جس کی وجہ سے وہ تھکن کا شکاراورکمزور ہو جاتا ہے۔
  10. اس وقت جب کمیونٹی میں ملیریا پھیلا ہوا ہوملیریا سے بچاؤ کی گولیوں سے ملیریا اورخون کی کمی سے بچا اوراسے کم کیا جا سکتا ہے۔

صحت کے ان پیغامات کاصحت کے ماہر معلمین اور طبی ماہرین کی طرف سے جائزہ لیا گیا ہے اور یہ ORB ہیلتھ ویب سائٹ پر بھی دستیاب ہیں: www.health-orb.org.

بچوں کی سرگرمیوں کے بارے یہ کچھ تجاویز ہیں کہ جن سے بچوں کے لئے اس موضوع کو بہتر طور پر سمجھنے اور ان پیغامات کو دوسروں کے ساتھ بانٹنے میں مدد مل سکتی ہے۔

ملیریا: بچے کیا کر سکتے ہیں؟

  • اپنی خود کی زبان میں اپنے الفاظ کا استعمال کرتے ہوۓ ملیریا کے بارے میں پیغامات تیار کریں!

  • پیغامات کو یاد کرلیں تاکہ ہم کبھی بھی انہیں نہ بھولیں! پیغامات کو یاد کرلیں تاکہ ہم کبھی بھی انہیں نہ بھولیں!
  • پیغامات کو دوسرے بچوں اور اپنے اہلِ خانہ کے ساتھ بانٹیں!
  • ملیریا کس طرح پھیلتا ہےاور ہم ملیریا کی روک تھام کی جنگ میں کس طرح شامل ہو سکتے ہیں یہ سب دوسروں کو دکھانے کے لئے پوسٹرز بنائیں۔
  • دوسرے بچوں کو بتانے کے لئے یا اداکاری کے ذریعہ مچھر کے دائرہ حیات کے بارے میں کہانیاں یا ڈرامے تشکیل دیں!
  • کیٹناشک کےعمل سے تیارشدہ مچھردانی کس طرح استعمال کرنا چاہیۓاوراس کی دیکھ بھال کے بارے میں دکھانے کے لئے پوسٹرز بنائیں!
  • مچھروں کے کاٹنے سے روک تھام کس طرح کی حا سکتی ہے۔ یہ دوسروں کو بتانے کے لئے کہانیاں سنائیں اور پوسٹر بنائیں۔
  • یہ دکھانے کے لئے کہانیاں یا ڈرامے تخلیق کریں کہ کس طرح ایک بچہ کسی دوسرے بچے میں ملیریا کی علامات کوپہچانتا ہے اوربالغوں سے درخواست کرتا ہے کہ اسے تشخیص کے لئے لے جائیں!
  • ملیریا اور انیمیا کی علامات کے بارے میں کہانیاں اور ڈرامے تخلیق کریں، کہ کس طرح کیڑے انیمیا کا باعث بنتے ہیں اور کیسے ملیریا بھی انیمیا پیدا کرتا ہے۔
  • اپنی کمیونٹی میں فولاد سے بھرپور خوراک کے بارے میں پوسٹرز بنائیں.
  • جب مچھر کاٹ رہے ہوں تو اس دوران چھوٹے بچوں کو مچھر دانی کے اندر رہنے میں مدد کریں!
  • اس بات کا اطیمنان کرلیں کہ مچھر دانی صحیح طریقہ سے ٹنگی ہوئی ہو اوراس میں کوئی بھی سوراخ نہ ہو!
  • اس کے بارے میں کہانیاں یا ڈرامہ تخلیق کریں کہ لوگ کیوں مچھردانی پسند نہیں کرتے ہیں اور وہ کس بات کو مانتے ہیں کہ مچھر دانی کیا کرسکتی اور کیا نہیں کرسکتی ہے!
  • لوگوں کو دکھانے کے لئے کہ مچھردانی کس طرح استعمال کی جاتی ہے ایک مہم چلائیں!
  • مچھر دانی اور تشخیص کے بارے میں نوجوانوں سے گفتگو کرنے کے لئے ایک ہیلتھ کارکن کو اپنے اسکول کا دورہ کرنے کی دعوت دیں!
  • دوسروں کے ساتھ پیغامات بانٹنے کے لئے گانا، رقص اور ڈرامے سے استعفادہ کریں!
  • دریافت کریں کہ آپکے خاندان میں کتنے لوگوں کو ملیریا ہوا تھا؟ نیز ہم کس طرح ملیریا کی روک تھام کرسکتے ہیں؟ کیٹناشک کےعمل سے تیارشدہ طویل عرصے تک چلنے والی مچھر دانی (LLINs) کو کب اور کیسے ٹانگا جاۓ اورونڈو اسکرینز کا کیا استعمال ہے اور یہ کہ وہ کس طرح کام کرتے ہیں؟ کمیونٹی میں لوگوں کو کب ایل ایل آئی اینز (LLINs) مل سکتی ہیں؟ ملیریا کس طرح جان لیوا ہے؟ حاملہ خواتین اور بچوں کے لئے ملیریا کیوں خاص طور پرخطرناک ہے؟ ہیلتھ کارکن ملیریا سے روک تھام کے لئے حاملہ خواتین کو کیا دیتے ہیں اور ان کو یہ کب ملتا ہے؟ فولاد اور فولاد سے بھرپور غذائیں (گوشت، کچھ اناج اورہرے پتوں والی سبزیاں) کس طرح سے انیمیا کے روک تھام میں مدد کرتی ہیں؟ مچھرکے کاٹنے سے لوگ اپنے آپ کو اور ایک دوسرے کو کس طرح محفوظ رکھ سکتے ہیں؟ آیا خون میں ملیریا موجود ہے؟ یہ چیک کرنے کے لئے آپ اس خصوصی ٹیسٹ کوکیا کہتے ہیں؟

مزید معلومات کے لئے برائے مہربانی www.childrenforhealth.org یا clare@childrenforhealth.org سے رابطہ کریں

اُردُو‎ Home